משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
משלוחי מנות בריאים ומקוריים מהמשתלה
פקעות במשלוחים
מזכרות לאירועים מהמשתלה
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
סליידר-לאתר
סליידר-לאתר-1
סליידר-לאתר_פקעות
--21
-1
סליידר לאתר
previous arrow
next arrow

על פרחים, עצים ומים זורמים – איך נשמור על הגינה מטופחת, יפה ויוקרתית?

לשמור על גינה יוקרתית

גינה יפה היא עטרת הבית. היא משלימה את מראה הבית ומוסיפה לו יופי וחן שמעידים רבות עליו ועליכם. בעלי גינות רבים יודעים ומבינים שגינה חשוב לתחזק ולטפח באופן קבוע. כדי שהגינה תישמר מטופחת ויפה יש לטפל בה בקביעות, בתדירות גבוהה ועם המון המון תשומת־לב ואהבה. גינה היא דבר חי, דינמי, צומח ומתפתח, והטיפול בה הוא הכרחי אם רוצים ליהנות ממנה לאורך שנים רבות. אז איך נשמור על הגינה שלנו יפה ומטופחת ואיך נשווה לה מראה יוקרתי באופן קבוע? בואו נבדוק.

השקיה חכמה וטיפוח הצומח

גינות איכותיות נהנות ממערכות השקיה חכמות שמשלבות נקודות השקיה לאורכן ולרוחבן ופועלות על שעון אוטומטי להשקיה בזמנים קבועים ובהתאמה לסוג הצומח ולצרכיו. מערכות השקיית גינות אינן דורשות תחזוקה אינטנסיבית אולם כן רצוי וכדאי לבדוק אותן אחת לתקופה ולוודא שהן מתפקדות תפקוד מיטבי. מערכות ההשקיה משקות את הצמחים והפרחים בגינה בהתאם לצורכיהם ובכך מסירות מכם את הטרחה בהשקיה ידנית יום־יומית. עם זאת יש לוודא שהצמחים שלנו מקבלים יותר מהמים הנחוצים לקיומם הבסיסי. דישון קבוע הוא הכרח ויספק לצומח בגינה את תוספות המינרלים הנחוצות לו ואת האדמה הדשנה שתיתן לו מצע איכותי ועשיר לצמיחה מרבית.

כר דשא רענן תמיד

המדשאה הסינתטית שמותקנת בגינה שלנו מעניקה לה את המראה היוקרתי והאיכותי שלה. הדשא הסינתטי ירוק, בוהק ורענן ומגעו רך ומזמין. אומנם דשא סינתטי איכותי דורש מעט מאוד תחזוקה, אולם מומלץ אחת לשבוע או שבועיים לשאוב ממנו עלים או כל לכלוך אחר שהצטבר עליו ולשטוף אותו במים. שאיבה קבועה ושטיפה פעמיים בחודש יסייעו לדשא לשמור על רעננותו ועל צבעו הבוהק. הגינה שלנו תישמר מוריקה ויפה והמראה היוקרתי שלה ילווה אותה ואותנו שנים רבות.

גם בעצים צריך לטפל

העצים הוותיקים והגבוהים שמעטרים את גינתנו ואת ביתנו הם נפלאים, מספקים צל והגנה מפני השמש ומוסיפים יופי רב בעיני המתבונן. אולם בל נשכח שגם בעצים צריך לטפל. הגנן המקצועי ששומר על גינתנו ומטפח אותה יקפיד לבחון את העצים ולבדוק אם הם חזקים ואיתנים, אם אינם סובלים ממזיקים או טפילים, מתי צריך לגזום אותם או לקצוץ מעט את עלוותם, ובאופן כללי יעקוב אחר גדילתם.  אם נדאג לטפל בעצים באופן קבוע ונטפח אותם במסירות, נמשיך ליהנות מגינה יפה, ירוקה, איכותית ויוקרתית תמיד.

צמחי המים ודגי הנוי

אלמנט של מים זורמים בגינה הוא הלב הפועם שלה. בריכת צמחי המים ודגי הנוי משלבת את צלילי המים הזורמים עם הירוק שצומח בהם ועם החיים הגדלים בתוכם. תחזוקת הבריכה היא חיונית והכרחית לתפעולה התקין ולבריאותם של הדגים החיים בה ושל הצמחים הצומחים בה. הגנן המקצועי יקפיד לבדוק את המשאבות בבריכה ואת עבודתן התקינה, יבדוק שהצמחים צומחים היטב ומקבלים את כל הדרוש להם ויוודא שהדגים מקבלים חמצן ומזון די הצורך. כשהבריכה המופלאה שלנו עובדת בשלמות – הגינה כולה פורחת בחיוניות.

כשהגנן הוא בן בית

עיצוב ותכנון גינות יוקרה הם מלאכת מחשבת שמשלבת את אהבת הצומח, עם ידע מקצועי ומקיף בגינון ובעיצוב נוף והקפדה על עבודה שוטפת של טיפוח ותחזוקה. כדי לשמור על הגינה שלנו יפה, מטופחת ויוקרתית תמיד נקפיד לטפל בה ולתחזק אותה בקביעות ובמסירות ונוודא שהגנן המקצועי והמסור שלנו נמצא שם איתנו לאורך כל הדרך.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון חורף:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-17:00
יום חמישי: 8:30-17:00
יום שישי: 8:00-14:00
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    • אין מוצרים בסל הקניות.
    דילוג לתוכן