משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
מזכרות לאירועים מהמשתלה
סליידר-ווב
סליידר-לאתר-1
סליידר לאתר
-1
previous arrow
next arrow

גינון, עיצוב גינות פרטיות וגידול בע”ח

גינה עם בעלי חיים

אם אתם שוקלים לאמץ כלב למשפחה, ובמקרה גם יש לכם גינה פרטית, ייתכן שמדובר בגן עדן עבור הכלב. רבים מתלבטים בין גידול כלב בחצר פרטית לבין גידול כלב בתוך הבית. אם ההתלבטות הזו מונחת לפניכם, השורות הבאות נכתבו עבורכם. 

עיצוב גינות פרטיות וגינון זה דבר אחד, בעוד שגידול בעלי חיים זה דבר שני. אבל בפועל, הדברים מתערבבים כאשר הכלב גורם לנזקים בגינה, מכרסם את גדר העץ, חופר בורות ועוד שלל משחקים שעבורנו מהווים נזקים חמורים. אם כך, רגע לפני שמאמצים כלב למשפחה, יהיה כדאי לקחת בחשבון את הנושא של אילוף. בואו נדבר על כל מה שצריך לדעת בנושא. על הדרך, נדבר גם על חנות חיות בחולון ובערים נוספות, ועל הקשר בין אימוץ כלב לאילוף.

אילוף כלב לגידול בגינה פרטית

אם אתם מעוניינים לגדל כלב, כנראה שגם אתם, כמו רבים אחרים, מתלבטים בין גידול הכלב בבית לבי גידולו בחצר הפרטית. החצר הפרטית אמנם עשויה להוות עבור הכלב מקום מושלם למחייה, אבל צריך לוודא שהכלב לא גורם לנזקים בגינה שלכם. 

כשמאמצים כלב חדש, יהיה כדאי תמיד לשקול את האופציה של אילוף כלבים. אם אינכם מצליחים לאתר מאלף מקצועי, תוכלו לקבל מידע בחנויות הכלבים השונות. תוכלו לאתר חנות חיות בחולון או בכל עיר, לקבל פרטים של מאלף ולצאת לדרך. בואו נבין מה כולל האילוף של כלבים. 

מה כולל אילוף של כלב? 

הגינה הפרטית יקרה לכם, אתם מגדלים בה עצי פרי ואולי פרחי נוי, בטח שיחים שונים וכנראה גם צמחי תבלין. בכדי לשמור על הגינה מנזקים הנגרמים כתוצאה מגידול כלב בה, האילוף יתמקד ראשית בשיעורי אילוף מחוץ לגינה שלכם. למשל, בגינה חיצונית שבה עובד המאלף. 

לאחר שהמאלף ילמד את הכלב כיצד יש להתנהג בגינה וכיצד לא לגרום בה לנזקים, המאלף יעביר את הכלב שיעורים בגינה שלכם. באופן הזה, הכלב ילמד להכליל אצלכם בגינה את מה שהוא למד בגינה של המאלף. כל חנות חיות בחולון ובשאר הערים תמיד ימליצו לכם דבר אחד – את האילוף כדאי לקבל כבר בתחילת הדרך עם הכלב. בואו נדבר גם על זה. 

מתי יהיה כדאי להעביר את הכלב אילוף?

אם אפשרי, תמיד יהיה עדיף להעביר את הכלב אילוף כבר כשהוא גור. מומלץ לא להעביר את הכלב אילוף כשהוא לפני גיל חצי שנה, אבל זה לא כלל ברזל. הזמן האידיאלי יהיה כאשר הגור לפחות בן כמה חודשים. כחלק מזה שתלמדו את הכלב לא לגרום לנזקים בגינה, יהיה כדאי לרכוש עבורו גם צעצועי לעיסה. 

חשוב להבין, כלבים צריכים ללעוס. הם מרגישים וחשים את העולם בעזרת הלסת שלהם ובעזרת חוש הריח. מומלץ לאתר חנות חיות בחולון או בעיר שאתם מתגוררים בה ולרכוש צעצועי גומי. שימו לב, לא מומלץ לתת לכלב לשחק עם כדורי טניס. בד הטניס הוא כמו נייר זכוכית עבור שיניים של כלבים, הוא מקדם שחיקה גבוה. ההמלצה היא לרכוש צעצועים שמהווים אתגר לעיסתי מסוים עבור הכלב, אבל לא קשים מדי. במיוחד לא כאשר הכלב עדיין גור.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון קיץ:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-18:00
יום חמישי: 8:30-18:00
יום שישי: 8:00-14:30
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    • אין מוצרים בסל הקניות.
    דילוג לתוכן