משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
מזכרות לאירועים מהמשתלה
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
סליידר-לאתר
סליידר-לאתר-1
-1
סליידר לאתר
previous arrow
next arrow

צמחים המתאימים לגידול ביתי

פוטוס | צמחים מתאימים לגידול ביתי

בתוך כל עולם העיצוב המתפתח ומשתכלל עם השנים, צמח לו הטרנד הפורח של הכנסת הטבע אלינו לבית. מלבד הצבעוניות הססגונית ואווירת הטבע שצמחים אלו מוסיפים לכל דירה, הרי שחלקם אף בעלי יתרונות בריאותיים משמעותיים.
בין אם יש לכם גינה או מרפסת ובין אם לאו, אתם מוזמנים להכיר את הצמחים הבאים המתאימים לגידול ביתי

עיצוב הבית

כולנו מחכים לרגע החזרה אל הבית, מהעבודה, הלימודים, או כל מקום אחר, להתרווח בפינת הישיבה האהובה עלינו, להירגע ולצבור כוחות להמשך היום. כיום, כשהבית שלנו כבר מזמן אינו מהווה עבורנו כמה קירות ומקבץ חדרים בלבד, ניתן להפוך את מקום המפלט שלנו, הבית, למקום מסוגנן ומעוצב בצורה אישית ומיוחדת.

כך, תחום עיצוב בתים פרטיים ודירות הולך וצובר תאוצה עם השנים, כשאפשרויות תכנון ועיצוב חדרי הבית השונים רבים ומגוונים וניתן להקנות לכל בית מראה יוקרתי, כפרי, או כל מראה אחר שדיירי הבית מעוניינים בו.

טבע אורבני

כולנו אוהבים לטייל, ליהנות מפריחה מרהיבה וססגונית, או מנופים קסומים, כך שניתן להבין בקבלות כיצד אחד הטרנדים הפורחים של עיצוב בתים הוא הרצון להכניס את הטבע אלינו הביתה.

אמנם הנטייה הטבעית של רבים מאיתנו היא לקשר בין הכנסת הטבע, צמחים, עצים ועציצים אלינו הביתה לבין עיצוב בתים פרטיים, אך למעשה, ישנם כמה וכמה סוגי צמחים, אשר באמצעות הצבתם במיקום המתאים והענקת הטיפול הרלוונטי, יתאימו גם לדירות ללא גינה או מרפסת.

סוגי צמחים המתאימים לגידול ביתי

כדי להקל עבורכם את מלאכת עיצוב הבית באמצעות הוספת עציצים וקצת צבע טבעי, ריכזנו עבורכם כמה צמחים, שהמאפיין החשוב והמשותף לכולם הוא שהם אינם זקוקים להרבה או ומים, ולפיכך מתאימים ביותר לגידול ביתי.

  • פיקוס גומי – אחד הצמחים הבולטים בקטגוריית ההתאמה לבית הוא פיקוס הגומי, בעל העלים הרחבים וקצב הצמיחה המהיר. אופן הטיפול בו מצריך השקיה רק כשהאדמה יבשה ממש, היות והוא רגיש להשקיה עודפת.
  • פוטוס – הפוטוס מתאפיין במספר זנים וסוגים, כשאחד המאפיינים הבולטים שלו הוא היותו בעל עלים ירוקים מגוונים ואופן צמיחתו המשתפכת ומרשימה.
  • ספטיפיליום – אם אתם מחפשים לשלב פרחים בצמחייה הביתית שלכם, מומלץ לקחת בחשבון את עציץ הספטיפיליום, המתאפיין בפרחים יפים וגדולים בצבע לבן, כמו גם עלים ירוקים גדולים ומרשימים.
  • סנסווריה – נחשב לצמח גל לגידול בגלל תנאי ההשקיה שלו המצריכים ייבוש מוחלט בין השקיה להשקיה. בין שאר תכונותיו – פעילותו לייצור חמצן וטיהור האוויר.
  • זמיה קוקוס – בניגוד לשמו הטרופי, צמח זה יכול להסתדר ולפרוח גם עם מעט מאוד אור והוא נחשב לצמח חזק ועמיד.

כמה טיפים לסיום

מטבע התאמתם אל הבית, ריכזנו עבורכם צמחים הנחשבים לאידיאליים מבחינת תנאי המיקום והגידול שלהם, אך כדי שתוכלו ליהנות מהצמחים לאורך זמן, חשוב להקפיד על השקיה נאותה בתדירות הרלוונטית לכל עציץ, באופן שזרם המים ייפסק כשהמים מתחילים להינגר החוצה. בנוסף, אל תעמידו את העציצים מול מזגנים או תנורים, העלולים לייבש אותם במהירות.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון קיץ:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-18:00
יום חמישי: 8:30-18:00
יום שישי: 8:00-14:30
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    • אין מוצרים בסל הקניות.
    דילוג לתוכן