משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
משלוחי מנות בריאים ומקוריים מהמשתלה
פקעות במשלוחים
מזכרות לאירועים מהמשתלה
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
סליידר-לאתר
סליידר-לאתר-1
סליידר-לאתר_פקעות
--21
-1
סליידר לאתר
previous arrow
next arrow

מהם הצמחים והאדניות המתאימים כמתנות לעובדים לקראת ראש השנה?

מתנות לראש השנה

צמחים ואדניות אלו הן מתנות מעולות ללקוחות. הם מכניסים צבע לכל בית ומחזיקים מעמד לאורך זמן באמצעות הטיפול הנכון. אבל לעיתים, בחירת צמחים ואדניות כמתנה זו החלטה מאתגרת, במיוחד כאשר אינכם יודעים איך הבית של מקבלי המתנה נראה, או עד כמה הם יהיו נכונים להקדיש זמן ומאמץ כדי לשמור על הצמח בחיים.

לכן כדי להבטיח שהמתנה שלכם תהיה מוצלחת, גם אם אתם בוחרים בעציץ או אדנית, ריכזנו לכם כמה רעיונות מדליקים ורעיונות לצמחים שכאן כדי להישאר.

צמחי תבלין

צמחי תבלין מסוימים כמו למשל נענע או רוזמרין נחשבים למאוד חזקים, והם יכולים לשרוד גם אצל אנשים שחדשים בתחום הטיפול בעציצים. אבל מה שבטוח, אין אדם שלא ישמח לקבל עציץ עם צמח תבלין. תוכלו לשדרג את המתנה עם ספל ושקית חליטת תה, עם צנצנת דבש או אפילו לקנות ערכה מוכנה שכוללת עציץ ועליו כיתוב מיוחד ואיחול לשנה החדשה. אתם יכולים לחלק את צמחי התבלין בעציצים פשוטים במטרה שישתלו אותם באדמה, או שאפשר להשקיע בעציץ ממותג, מיוחד ויותר דקורטיבי.

סוקולנטים

סוקולנטים הם צמחים בשרניים אשר יכולים לאגור מים לזמן רב והם לא זקוקים להשקיה מרובה. לכן מתנות ללקוחות שכוללות עציצי סוקולנטים יהיו בחירה ממש טובה ומוצלחת. הם יכולים לחיות באזורים יבשים ממש, כך שהם ימשיכו להיראות טוב גם אם שוכחים להשקות אותם. בנוסף סוקולנטים נראים פשוט מושלם ואפשר לשלב אותם עם עוד מתכנות וליצור ערכה כמו למשל סוקולנט ותיונים, או סוקולנט ושוקולדים. מה שנחמד הוא שאפשר לשים אותם בתוך עציץ קרמיקה או כלי זכוכית מיוחד, למתג או לכתוב עליו איחול לשנה החדשה.

עצי זית ננסיים

עוד רעיון מקסים למתנה ללקוחות הוא עץ זית ננסי בעציץ מיוחד. על העציץ אפשר להדפיס מיתוג או לקנות מראש עציץ עם כיתוב ייעודי לשנה החדשה. כמובן שאפשר לשדרג עם מוצרים נוספים, כמו למשל צנצנת דבש, נר ריחני, זרעים של צמחים מיוחדים, אגב זרעים זהו רעיון סמלי ומאוד מקוריי למתנה עבור השנה החדשה. אין זמן טוב יותר מתחילת השנה כדי לזרוע זרעים שאת התוצרת שלהם נקצור בעתיד.

גרניום זוחל

גרניום זוחל הוא צמח טוב שיהיה בסביבת המשרד שלך בגלל הפרחים הריחניים והעמידים לאורך זמן. הפרחים קטנים ולא ישפכו על שולי העציץ שלך. צמח זה קל לתחזוקה ואינו דורש הרבה מים או אור.

גרניום זוחל הוא צמח משרדי טוב ומספק ניחוח נחמד באריזה קטנה יחסית – הצמחים קטנים כך שהם לא צריכים הרבה מקום, אבל יש להם צבעים עזים אסתטיים.

לסיום,

יש המון רעיונות למתנות ללקוחות עבור השנה החדשה ועליכם רק להרשות לעצמכם להיות יצירתיים. זכרו שלכל צמח אפשר גם להוסיף מתנות נוספות וכך להפוך את המתנה ליותר מרשימה, מושקעת ואיכותית. כמו כן מומלץ שתגדירו לעצמכם תקציב, כך תוכלו הרבה יותר להתמקד ולדעת ולבחור בקלות מתנות שנמצאות במסגרת התקציב שלכם.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון חורף:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-17:00
יום חמישי: 8:30-17:00
יום שישי: 8:00-14:00
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    דילוג לתוכן