משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
מזכרות לאירועים מהמשתלה
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
סליידר-לאתר
סליידר-לאתר-1
-1
סליידר לאתר
previous arrow
next arrow

איך לעצב ולשפץ את הגינה מבלי לשבור את הכיס במסגרת שיפוץ כולל?

שיפוץ הבית והגינה

אם החלטתם ללכת למהלך של שיפוץ כולל, אסור לכם להזניח את הפנינה של הבית: הגינה שלכם! אז איך אפשר לעצב ולשפץ אותה על הדרך – מבלי לשבור את הכיס או להיכנס להוצאות ענקיות? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה וגלו את כל הטיפים שיחסכו לכם הרבה (מאוד) כסף.

בחרו קבלן אשר מבין בגינות

 

חשוב לבחור קבלן אשר מבין בשיפוץ של גינות ולא ללכת על הצעת המחיר הראשונה שאתם מקבלים. רצוי (מאוד) שלקבלן יהיה ניסיון בעבודה בבית פרטיים (ולא רק בדירות קטנות), אשר יש להם גינה ולא להתבייש לבקש את תיק העבודות שלו בתחום. מובן שהוא לא צריך להיות אדריכל נוף אולם בהחלט חייב להכיר את האלמנטים הבסיסים ברמת התשתית של המים והצרכים הדקורטיביים והפונקציונליים של הגינות.

 

שימו לב לריצוף החוץ שאותו אתם בוחרים

 

בכדי שתוכלו להימנע מהוצאות נוספות ומהחלפה של ריצוף החוץ באופן תדיר, חשוב לבחור ריצוף חוץ איכותי אשר יתאים תקציב שלכם. כדאי להימנע מאבן טבעית אשר נראית טוב בהתחלה ולהתרכז בתחליפים סינטטיים יותר אשר מאפשרים לקבל לוק מרשים בלי לשבור את הכיס. כיום יש ריצוף חוץ זול ואיכותי אשר מאפשר לכם לדמות פרקט, שיש או דק בסכומים שלא מתקרבים לדבר האמיתי.

 

חשבו על התאורה

 

כולנו יודעים שהתאורה היא המפתח לגינה יפה אולם האם חשבתם על תאורה סולארית? שיפוצניק טוב חייב להציע לכם תאורה אשר תתבסס על אור השמש ואשר יחסוך לכם בהוצאות התאורה כבר מהיום הראשון. ארצנו החמה היא מקום שבו ניתן להציב שורה של נורות אשר מתבססות על הטענה סולרית ומציגות את הגינה באור מרשים גם בשעות הערב המאוחרות.

 

שאלו על ההשקיה

 

ההשקיה מהווה את אחד ההוצאות הגדולות  (והקבועות) של כל בעל גינה, כך שאין כל טעם לא להתייחס לכך במהלך השיפוץ. שאלו את השיפוצניק האם הוא יכול להתקין לכם מערכת עם מחשב השקיה מרכזית אשר תטפל באופן חכם בכל הצמחים השונים שיש לכם בגינה ותעניק פיזור אופטימלי של מים לכל אזור בנפרד. כיום יש מגוון של מערכות חכמות אשר שווה לשקול ולהוסיף אותן בשיפוץ.

 

בחירות נכונות

 

חשוב להישאר מדוד ולחשוב על ארגון גינה הרמונית תוך התחשבות בתקציב שלכם.

אל תשכחו גם שלבחירת הצמחים והציוד תהיה השפעה מסוימת על הקושי בתחזוקת הגינה ולכן על עלות האחזקה שלה.

עדיף להימנע משתילת שתילים קשים לתחזוקה או לבנות בריכת נוי במידה ואין לכם זמן לטפל ולטפח אותה. במקרה זה, העדיפו קונסטרוקציות ללא צמחים (שביל חצץ, מרפסת, גדר עץ וכו’).

לסיכום: שיפוץ דירה קומפלט מהיסוד חייב לכלול בתוכו עיצוב ושדרוג הגינה הביתית. אם בצורה של החלפה של חיפויים, הוספה של דק או יצירה של תאורה סולרית הם רק חלק מהדרכים שבהן ניתן להוסיף טוויסט לגינה מבלי – בעלויות סבירות שמתאימות לתקציב שלכם.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון קיץ:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-18:00
יום חמישי: 8:30-18:00
יום שישי: 8:00-14:30
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    דילוג לתוכן