משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
מזכרות לאירועים מהמשתלה
סליידר-ווב
סליידר-לאתר-1
סליידר לאתר
-1
previous arrow
next arrow

התאמת דשא סינטטי לפרקט החצר

גינה מעוצבת

בית עם חצר הוא מאז ומתמיד חלום שמשותף לישראלים רבים. הקורונה, שגרמה לכולנו או לפחות לרובנו לבלות הרבה יותר בבית, הפכה את החלום הנ”ל לעוד יותר מבוקש, ויש כמובן גם לא מעט אנשים שהצליחו להפוך אותו למציאות. כשמסמנים V על חלום מתפנה מקום לאחד חדש, ובהקשר של בית עם חצר החלום הבא הוא להפוך אותה למרשימה ומהנה במיוחד.

איך עושים זאת? עם פרקט מתאים שמייצר פינת ישיבה ובילויים מהנה, עם דשא שיוצר רקע ירוק ומרחיב נשימה – ועם התאמה מדויקת בין כל המרכיבים של החלום כך שהתוצאה תהיה הרמוניה שובת לב.

היתרונות של דשא סינטטי לחצר

הדשא הסינטטי הפך בשנים האחרונות למוצר פופולרי. סיבה אחת לכך היא האפשרות לחסוך במים שמהווים כידוע משאב יקר למדי. סיבה שנייה היא החיסכון בזמן משום שאת הדשא הסינטטי לא צריך לקצוץ באופן קבוע. יתרון נוסף הוא המראה האחיד והיפה, שנשמר לאורך כל עונות השנה, בלי קרחות וללא עשבים שעלולים להשתלט על דשא “רגיל”, ועוד כדאי לקחת בחשבון שדשא סינטטי לא גורם לאלרגיות.

מעבר לכל היתרונות הנ”ל, ייצור דשאים סינטטיים השתכלל מאוד – גם מבחינת העמידות וגם בהיבט האסתטי. חופש הבחירה הנרחב מאפשר להגיע לתוצאה מדויקת, ובפרט להתאים את הדשא לפרקט בחצר.

הרמוניה ויזואלית מדויקת

כפי שניתן לבחור מבין שלל דגמים של דשא סינטטי, כך ניתן כמובן לבחור גם פרקטים לבית וגם לחצר מתוך שפע אפשרויות. למרחב החיצוני מומלצים הפרקטים הפולימריים שלא מתרגשים מלחות ומתאפיינים בעמידות מרבית, ועוד אופציה טובה היא פרקט למינציה שגם הוא שומר על מראה מרשים לאורך זמן, כולל בשימוש אינטנסיבי (ומן הסתם כשיש מרחב אירוח ובילוי בחצר, בני הבית ישתמשו בו לעיתים קרובות מאוד וגם יארחו בו חברים וקרובי משפחה בתדירות גבוהה).

בזכות המבחר, ניתן להגיע להתאמה מלאה של הגוון הספציפי של הדשא הסינטטי לגוון הספציפי של הפרקט. מומלץ ליצור ניגודיות מסוימת – גם כדי לתחום את מרחב האירוח וגם על-מנת להבליט את יופיו של הדשא מצד אחד ואת יופיו של הפרקט מצד שני.

תכנון מוקפד של הגינה כולה

מעבר להתאמת הדשא הסינטטי לפרקט, כדאי כמובן להקפיד על תכנון מדויק של הגינה כולה. כך למשל תוכלו להתאים את הפרקט, ובעקבותיו את הדשא לעצים שתשתלו בחצר – עצי פרי ו/או עצי נוי – ויש גם תוספות שונות שמשדרגות כל גינה: חלוקי נחל, אבני מדרך, טוף, תוחמי דשא, אדני רכבת ועוד.

השקעה בשלב התכנון חוסכת משאבים רבים בהמשך, ומאפשרת למצות את הפוטנציאל של החצר. כשכל המרכיבים משתלבים היטב, ויוצרים סינרגיה מבורכת, תוכלו להתרווח בפינת הישיבה שעל הפרקט, להתבונן סביב, לנשום את האוויר הצח, להתמלא בסיפוק אמיתי – ולדעת שהצלחתם להגשים את החלום באופן מושלם.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון קיץ:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-18:00
יום חמישי: 8:30-18:00
יום שישי: 8:00-14:30
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    • אין מוצרים בסל הקניות.
    דילוג לתוכן