משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
מזכרות לאירועים מהמשתלה
סליידר-ווב
סליידר-לאתר-1
סליידר לאתר
-1
previous arrow
next arrow

כיצד לבחור אבני מדרך לגינה

אבני מדרך לגינה

גינה מעוצבת עושה טוב על הלב וטוב בעין. השילוב בן פרקטיות ואסתטיות מסוג זה משרים רוגע ושלווה וגם מאפשרים לכם ליהנות מהשטח הפתוח ומוריק. אבני מדרך לגינה הם דרך מדהימה לשדרג את השטח. ישנן אבני מדרך בגדלים שונים המותקנות בצבעים, טקסטורות ודפוסים שונים. כאשר מותקנים כראוי, החלקים המשתלבים כדי ליצור מערכת מדרכה גמישה וחזקה. אז איך תבחרו את אבני המדרך לגינה המושלמים עבורכם.

 

למה משמשות אבני מדרך?

 

אבני מדרך יכולות לשמש כתוכנה עצמאית היווצרות נקודת מוקד מעניינת לגינה מעוצבת, שביל למחסן הגן כדי לשמור על הרגליים יבשות, או פשוט כמעמד לעציץ. אם תמיד רציתם גינה מעוצבת אבני מדרך הן בשבילכן. הם באות בכל כך הרבה גדלים צורות וחומרים. תוכלו למצוא אבני מדרך גדולות, אבני מדרך מרובעות, אבני מדרך בזלת ואבני מדרך בשילוב עם טוף. זה יכול ליצור מראה ייחודי לחלוטין לגינה , לתת לה קצת אישיות. עבור הגנן הנלהב, שימוש באבני מדרך בין צמחים, עצי פרי או ערוגות יכול להוסיף מראה יפיפיה.

 

מה המטרה העיקרית של פרויקט הגינה?

 

לפני שבוחרים צריך לדייק במטרה אבנים שלכם. האם אתם משקמים את המרפסת הקיימת שלכם, משפצים את שביל הכניסה שלכם או מוסיפים שביל חדש לגינה? אם אתם מעצבים מחדש את הגינה שלכם, יש לכם הזדמנות להתחיל מחדש ולבחור את הריצוף המתאים לטעמכם. אם אתם מוסיפים שביל או שביל לפריסה הנוכחית שלכם, תצטרכו לוודא שהוא מתואם היטב עם העיצוב והצבעים הקיימים שלכם.

 

מה התקציב שלכם?

 

זהו עניין אחד חשוב, במיוחד כשמדובר בגודל הפרויקט. אם יש לכם שטח גדול, או כזה שצפוי להיות ממוסחר היטב צריך עדכון לעתים קרובות יותר, כדאי לקחת בחשבון גם את העלויות בטווח הארוך, כמו גם את ההתקנה הראשונית. כמו ברוב פרויקטי שיפוץ הבית, שימוש במוצרים זולים יכול לפעמים להוביל לעלויות נוספות בהמשך הזמן. אבני מדרך בזלת או בשילוב טוף יכולים להיות מעולים כשמדובר על תקציב יציב. הם יעמדו בכל מזגי האוויר השונים בארץ ובכך יבטיחו שנים רבות בהן תהנו מהן.

 

מה הסגנון של הבית שלכם?

 

אם הבית שלכם הוא בית אולטרה-מודרני, אז אולי חלוקים כפריים לא יהיו בשבילכם. באופן דומה, בניין מסורתי עם לבנים אדומות עשוי להיראות מוזר עם ריצוף צפחה מלוטש, אז הקפדו לקחת בחשבון את התפאורה של הגינה, הפטיו ושביל הגישה שלכם. תהיו שכנים חטטניים וקבלו השראה מהבתים שסביבכם, או היכנסו לאינטרנט והשתמשו בחיפושי תמונות בפינטרסט או בגוגל כדי לחפש רעיונות לגינה לתקופה או לסגנון הבית המסוים שלכם.

לסיכום, אבני מדרך כמו אבני דרך בחיים הם משהו חשוב שיכול להוביל אתכם לחוויה מדהימה של גילוי ושידרוג הנוף שלכם והחצר או הפטיו שלכם. בדקו מה הכי מתאים לכם והיו בטוחים שמדובר על השקעה משתלמת.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון קיץ:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-18:00
יום חמישי: 8:30-18:00
יום שישי: 8:00-14:30
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    • אין מוצרים בסל הקניות.
    דילוג לתוכן