משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
מזכרות לאירועים מהמשתלה
סליידר-ווב
סליידר-לאתר-1
סליידר לאתר
-1
previous arrow
next arrow

כל מה שצריך לדעת על פרוג’קטור לגינה

תאורת גינה

אחד החלומות של ישראלים רבים הוא שתהיה להם גינה עם שפע של עצי נוי, עצי פרי והמון פרחים. כדי להקים גינה מסוג זה, כדאי להתייעץ עם אדריכל נוף וגם עם אנשי מקצוע מהמשתלה, כדי להקים גינה רב עונתית תוך התאמה מושלמת.

גינה סביב הבית

התכנון של הגינה הוא נושא מהותי ביותר, בסמוך לבית יהיה בדרך כלל מתחם שמתאים לאירוח. יהיו בו רהיטי גן מסוגים שונים כמו רהיטי ראטן, או רהיטי מתכת עם ריפוד מעליהם. המגמה היא להתקין פרגולה ייחודית מאלומיניום, כדי לאפשר לבני הבית ולאורחים לשבת בנוחות מקסימלית בחצר, כדי לנוח.

את השטח שנותר מחלקים על פי ראות עיניהם של הלקוחות והתכנון של אדריכל הנוף. בחלק המרוחק שותלים בדרך כלל עצי נוי או עצי פרי, כמו כן מקצים שטח לגינת ירק שבה יגדלו עשבי תיבול ואופציות נוספות כמו בזיליקום, לואיזה, נענע ועוד.

כמו כן יוקצה שטח שבו יישתלו פרחים וצמחים צבעוניים. אנשי המקצוע מהמשתלה, ימליצו על הפרחים המתאימים ביותר וזאת לאור מיקומו הגיאוגרפי של השטח, כיווני האוויר שלו, הכיוון שבו יוקדת השמש ומגיעים הגשמים. בהתאם לכך בוחרים באפשרויות הנכונות ביותר, כדי שתהיה גינה פורחת כל השנה.

התאורה של הגינה

בגינות רבות קיימים שבילים אשר מובילים לפינות החמד של הגינה, כמו פינת הישיבה, פינת המנגל ושביל אשר מוביל לחניה עבור הרכבים המשפחתיים. אחת הבעיות שבהם נתקלים בעלי הנכס היא שחשוך מאד בערבים וקיים חשש שהנהג שיוצא מרכבו בחניה לכיוון הבית, עלול למעוד בדרכו.

הפתרון לכך הוא התקנה של פרוז’קטור או כמה פרוז’קטורים בנקודות שונות בגינה כמו בסמוך לחניה ולאורכו של כל השביל המוביל אל הבית, כמו כן הוא יאיר את המדרגות ואת דלת הכניסה כדי להקל על הכניסה לתוך הבית.

האופציה האידאלית להתקנה של פרוג’קטור לגינה היא באמצעות לד סולארי עם שלט. לד זה קולט במהלך היום את האנרגיה מהשמש ואוגר אותה. בשעות החשיכה כאשר יש צורך בהפעלת התאורה, היא מופעלת באמצעות האנרגיה הזו שהצטברה. כיוון שהשמש בישראל יוקדת בחוזקה, אפשר להפיק באמצעות האנרגיה הסולארית את מלוא הצורך עבור הפעלת פרוג’קטור לגינה.

בדרך זו יוצרים חיסכון משמעותי בהוצאות המשפחתיות, כיוון שלא משתמשים באנרגיה הנורמטיבית אשר מסופקת על ידי חברת החשמל.

פיזור של תאורה בגינה

החשיבות הגבוהה ביותר היא של תאורה ליד החניה, אך גם במרחבים אחרים של הגינה מפעילים פרוג’קטור לגינה על פי הצורך. יש אפשרות להפעיל את כולם יחד או אחד אחד על פי הצורך האישי. יש כמה גדלים של פרוג’קטור לגינה והבחירה היא על פי כמות המכשירים ועוצמת האור הנדרשת בכל פעם. בהתאם לכך רוכשים לד סולארי בגודל הנחוץ ובנוסף לכך מתקינים את התאורה במיקומים המתאימים ביותר כדי שבני הבית ייהנו מהם בכל עת.

פעולת התקנה מסוג זה לא מתבצעת רק בגינות חדשות, אלא לקוחות רבים מחליטים להחליף את כל גופי התאורה הקיימים בגינה שלהם ובמקומם להתקין פרוג’קטור לגינה עם לדים סולאריים, על פי הכמות הנחוצה כיוון שזו השקעה כלכלית כדאית מאד.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון קיץ:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-18:00
יום חמישי: 8:30-18:00
יום שישי: 8:00-14:30
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    • אין מוצרים בסל הקניות.
    דילוג לתוכן