משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
מזכרות לאירועים מהמשתלה
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
סליידר-לאתר
-1
SLIDER-WEB
SLIDER_V2
SLIDER WEB
SLIDER
סליידר לאתר
previous arrow
next arrow

פרחים ומארזי מתנה: השילוב המושלם להפתעה מרגשת

מארז מתנה עם פרחים

כשמדובר במתנות, כולנו מחפשים את הדרך להפוך את ההפתעה למיוחדת, אישית ובלתי נשכחת. אם תשאלו אותנו (ואתם וודאי מנחשים עד כמה אנחנו אוהבים פרחים), שילוב של פרחים במארזי מתנה הוא פשוט דרך מופלאה ופשוטה למדי לשדרג את המתנה וליצור חוויה ויזואלית ומרגשת יוצאת דופן.

היופי שטמון בהם, הפשטות, הניחוחות הנפלאים והחיוניות; כל אלו יחד עם העובדה שאנו מביאים קצת את הטבע הישר אל תוך המרחב הביתי, הופך את המתנה למשמעותית יותר, למרגשת יותר, למחווה שנועדה באמת ובתמים פשוט להעלות חיוך על פניהם של אנשים היקרים לליבנו.

הטאץ’ האישי שמוסיף חיוניות

פרחים הם הרבה מעבר ליופי – הם מביאים איתם אנרגיה חיובית, חיות ורעננות.

כשמשלבים פרחים במארז מתנה, זה לא רק עניין של מראה יפה (אם כי אין עוררין על כך!). הפרחים מוסיפים את אותו טאץ’ אישי שמביע מחשבה, אכפתיות ותשומת לב לפרטים.

כך למשל, יכול להיות אדם שיאהב ויעדיף פרחים לבנים וישנו אחר שיעדיף פרחים בצבעים אחרים. ישנם שייהנו לקבל פרחים המסמלים רומנטיקה דוגמת ורדים. פרחים בכללותם יכולים לשדר רגשות כמו אהבה, הכרת תודה, חברות או הערכה, כל זאת מבלי להגיד מילה אחת.

כיצד הפרחים משדרגים את המארז?

הנוכחות של פרחים במארז מתנה יכולה להפוך את המתנה לפסגת אומנות. הצבעים העדינים והניחוחות המדהימים שהם מביאים איתם מוסיפים ממד נוסף למתנה – ממד שמשלב את החושים של הראייה והריח גם יחד.

דמיינו לעצמכם פרחים בהירים ועדינים המתנוססים או מתלווים על מארז המתנה. כיצד הם יכולים להוסיף תחושה של רוגע ושלווה, בעוד פרחים בצבעים עזים יכולים להוסיף תחושת שמחה והתלהבות.

פרחים לבנים למשל יכולים להשתלב נפלא במארזי מתנה כפריים. בכך הם מביאים מעין נימה אלגנטית ונקייה שכזאת, נימה המשתלב באופן נפלא יחד עם צבעי העץ המאפיינים לרוב מארזים העוסקים בנישות מסוג זה.

היופי שלהם טמון בכך שהם מתאימים לכל סוג של מתנה

פרחים יכולים להשתלב בהרמוניה עם כל סוג של מתנה – בין אם מדובר במתנה קטנה ואינטימית, ובין אם מדובר במארז מתנה גדול ומפואר.

לדוגמה, זר קטן ועדין יכול להתאים למארז שוקולדים אישי, בעוד שזר גדול וצבעוני יכול לעטר סלסלת מתנה מלאה בכל טוב. זר פרחים כתומים ואדומים יכול להשתלב נפלא במארז מתנה לחנוכה המסמל את להבת הנר, בעוד שפרחים בצבעי לבן יכולים להשתלב נהדר במתנות לראש השנה המסמל את תחילתה של שנה חדשה.

שילוב של פרחים במארזי מתנה הוא לא רק שדרוג אסתטי, זוהי מחווה מרגשת שמראה על מחשבה, אהבה והשקעה אישית מצד האדם שרכש ותכנן את המתנה.

כשאתם בוחרים לשלב פרחים במתנה שלכם, אתם יוצרים משהו שהוא מעבר למתנה חומרית – אתם יוצרים זיכרון שיישאר בלב של המקבל הרבה אחרי שהמתנה עצמה תיפתח.

בפעם הבאה שאתם מכינים מארז מתנה, אל תשכחו את הכוח של הפרחים – הם יכולים לעשות את כל ההבדל.

 

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון קיץ:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-18:00
יום חמישי: 8:30-18:00
יום שישי: 8:00-14:30
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    • אין מוצרים בסל הקניות.
    דילוג לתוכן