משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
מזכרות לאירועים מהמשתלה
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
סליידר-לאתר
סליידר-לאתר-1
-1
סליידר לאתר
previous arrow
next arrow

כך תעצבו את הגינה שלכם

גינה מעוצבת

אף פעם אי אפשר למצוא שתי גינות שתהיינה לחלוטין זהות זו לזו. כל אחד שמתגורר בבית שצמודה לו גינה יכול לעצב את הגינה על פי השקפות העולם שלו, על פי הטעם האישי שלו וכמובן על פי הדרך שבה הוא רוצה שהגינה תשרת הן אותו והן את בני המשפחה שלו. חשוב מאד ומומלץ לפנות אל אנשי מקצוע מעולם עיצוב הגינות על מנת לקבל מהם טיפים ורעיונות איך יהיה הכי טוב, נכון ונוח לעצב את הגינה, זאת על מנת להימנע ממצב שבו לא מעצבים בדיוק על פי הדרך שבה זה באמת יהיה הכי נוח לכל בני המשפחה. כדאי מאד לדעת שכאשר מעצבים את הגינה יש הרבה שיקולים לקחת בחשבון, חלקן קשורים לנושאי עיצוב ויופי וחלקם קושרים לפן הפרקטי של הגינה ולנוחות של השהייה בה. גינה מעוצבת כמו שצריך תשלב בין השיקולים האלה והאלה ואפשר יהיה ליהנות גם מהנוחות שבה וגם מהיופי שהיא מציעה

 

איך מעצבים את הגינה?

 

כאמור, שילוב מנצח בין יופי לנוחות הוא מה שצריך להוביל את עיצוב הגינה, שהוא תהליך לכל דבר ועניין. ראשית צריך להתייחס למשטח הקרקע – יש הרבה אנשים שלא רוצים להיות משועבדים לעבודה בגינה ולכן דשא סינטטי הוא מה שיהיה הכי טוב עבורם בגינה שלהם. יש סוגים רבים של דשא כזה וללא ספק אפשר יהיה  למצוא את הסוג שהכי יתאים לצרכים והדרישות. כך גם בנוגע לצמחייה – סוגים שונים של צמחים או פרחים דורשים רמה כזאת או אחרת של התעסקות וטיפוח וכל אחד צריך להחליט כמה הוא מעוניין להשקיע בזה ולפי זה לבחור בתבונה. גם השאלה של ריהוט היא שאלה שהתשובה עליה היא עולם ומלואו. יש כיום אין סוף דגמים של מערכות ישיבה שנועדו לגינה ומתאימות לשימוש בחלק החיצוני של הבית וכאן זה כבר עניין של טעם – מה אוהבים, מה מוצא חן בעיני מי שמעצב את הדירה וכמובן מה התקציב שלו לטובת הקנייה.

 

מה עוד צריך בגינה?

 

יש אנשים שלוקחים את הגינה מאד ברצינות ומתקינים בה בריכה שחייה פרטית או בריכת נוי עם סלעים ודגיגים, יש מי שישים לב לנושא של תאורת גן שתחמיא לסוגי הצמחים שהוא בחר, חשוב לתת את הדעת לנושא של הוספת אמצעי קירוי או הצללה בשל השמש החזקה שמאפיינת את מרבית אזורי הארץ ויש את מי שיעדיף את המינימליזם – דשא, מערכת ישיבה ובעיקר – הנאה ושהייה בזמנים הנעימים של מזג האוויר. אין ספק שהגינה תביא איתה הרבה זמן איכות של בני המשפחה זה עם זה או עם אורחים וחברים שיגיעו מבחוץ. בגינה אפשר יהיה לקיים ארוחות עם הרבה אנשים וכמובן ליהנות עם החברים הכי טובים.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון קיץ:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-18:00
יום חמישי: 8:30-18:00
יום שישי: 8:00-14:30
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    דילוג לתוכן