משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
מזכרות לאירועים מהמשתלה
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
סליידר-לאתר
-1
SLIDER-WEB
SLIDER_V2
SLIDER WEB
SLIDER
סליידר לאתר
previous arrow
next arrow

שוקולדים, דבר מתיקה מושלם שמשתלב בכל מתנה

מארז מתנה עם חליטות שוקולד תות פשוט מיץ תות שקית קרטון

שוקולדים היו ותמיד יהיו אלמנט המשלב באופן נפלא בכל מתנה, והוא פריט חובה בכל אירוע. בחיפושכם אחר הדרך האידיאלית לשדרג מתנה, הרי ששוקולדים, בין אם מובחרים ומשובחים, ובין אם פופולריים ושניתן לרכוש אותם בכל מכולת, משתלבים באופן הרמוני, ובמגוון צורות הגשה.

את השוקולדים תוכלו לשלב במארזי מתנה יוקרתיים, דרך מחוות כגון דובי פרוותי או בושם יוקרתי, ועד זרי פרחים מקסימים.

משתלבים נהדר בכל מתנה

ברצותכם להעלות חיוך ענק על מקבל או מקבלת המתנה, הרי ששוקולדים מעניקים גמישות מרבית ונהנים מיכולת התאמה לכל שי וכל מחווה אותם תרצו להעניק.

אין זה מקרי, ששוקולדים הם הבחירה המועדפת בקרב רבים, ולצד היותם משתלבים ומעשירים כל מתנה, הרי שהם גם מגיעים במגוון של טעמים, עם מילויים שונים, צורות וגדלים. החל משוקולד חלב קלאסי ועד שוקולד מריר עשיר, וכוללים תוספות כמו פירות, אגוזים ומילויים רכים או נוזליים כגון מחית אגוזים או רום אלכוהולי. מגוון זה מאפשר לשוקולדים לענות על טעמים והעדפות משתנות, ובכך הם מתאימים לכל אחד ואחת.

תוספת נהדרת למתנה יוקרתית ומעוצבת

היבט נוסף שהופך משלוחי שוקולדים לבחירה המושלמת, טמון בכך שניתן להתאים אותם אישית עם שלל עטיפות בצבעים שונים, והשוקולדים יכולים לעטר ולשנות את מראה המתנה מן הקצה אל הקצה.

בחלק מן החנויות, בעיקר אלו המתמחות בשוקולדים בוטיק, הרי שניתן להטביע על גבי טבלאות השוקולד הקדשות מיוחדות, או להתאים אותם עם העטיפות לכבוד אירועים מסוימים דוגמת חתונות, ימי הולדת או אירועים עסקיים. רמת ההתאמה האישית מחזקת את הערך הרגשי של המתנה.

מעבר לטעם, שוקולד הוא אלמנט שמעביר רגש

מתן שוקולדים כאלמנט המשתלב בכל מתנה, איננו ממציא את הגלגל, ומדובר במסורת המושרשת עמוק בתרבויות רבות ושונות. שוקולדים מסמלים יוקרה, אך גם מהווים כסמל של אהבה, טיפוח וחברות. החוויה החושית של אכילת שוקולד – ההתמוססות החלקה ושחרור הטעמים המיידי; זוהי ‘תרופה’ לשיפור מצב הרוח עם שפע של טעמים ותחושה כי נותן המתנה השקיע מחשבה ומפגין המון רגש ואהבה.

על כן, אין זה מקרי ששוקולדים משתלבים במתנות לאירועים כמו יום האהבה, יום האם או ימי נישואין. האסתטיקה של דברי המתיקה המסודרים זה לצד זה בתוך זר הפרחים, במארז המתנה או לצדה של כל מתנה אחרת, משדרגים את נראות המתנה, הופכים אותה למרהיבה במיוחד ומעוררים בה רגש חזק.

ומה תוכלו למצוא אצלנו? אנו במשתלת מרמלשטיין נשמח להציע לכם מגוון עשיר של שתילים וצמחים לבית ולמשרד וכן מגוון של מתנות ממותגות יוקרתיות ובנימה כפרית מנצחת. המומחיות שלנו היא לדעת כיצד להעלות חיוך על שפתותיהם של מקבלי המתנה, ובכל שאלה והתייעצות נשמח לעמוד לשירותכם.

למידע נוסף וקבלת פרטים על מגוון המתנות, השתילים והעציצים שבאתרנו, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם האפשרי.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון קיץ:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-18:00
יום חמישי: 8:30-18:00
יום שישי: 8:00-14:30
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    • אין מוצרים בסל הקניות.
    דילוג לתוכן