משתלת מרמלשטיין - משתלה בגני טל - משתלה עם משלוחים - רכישה אונליין  משתלת עצי פרי
חפשו באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
משתלה עם משלוחים לכל חלקי הארץ של חומרי הדברה מוצרי גינון ועוד
מזכרות לאירועים מהמשתלה
סליידר-ווב
סליידר-לאתר-1
סליידר לאתר
-1
previous arrow
next arrow

בצֵל העץ שבחצר – איך להכניס צל לגינה בדרכים טבעיות

הצללת גינה

גינה יפה ומטופחת היא גינה שאפשר לבלות בה בכל שעה משעות היום, ולא משנה עד כמה השמש קופחת או עד כמה חם ויבש בחוץ. גינה שנעים לשהות בה היא גינה שיש בה אזורים מוצלים רבים, והישיבה בהם מרעננת ומאפשרת משב אוויר נעים ומרגיע.

יש מגוון דרכים להצללה נכונה וטבעית של הגינה. חלקן טבעיות וחלקן בנויות בטבעיות. כל דרך להצללת הגינה היא טובה ובלבד שתשלב טיפול, טיפוח ותחזוקה נכונים ומקצועיים מדי תקופה.

אז איך נכניס צל לגינה בדרכים פשוטות, טבעיות ונכונות? בואו נבדוק.

עצים גבוהים ירוקי עד

גינות וחצרות הנהנות מעצים גבוהים ירוקי־עד שעליהם אינם נשירים ייהנו מאזורים מוצלים רבים לאורך כל השנה ויאפשרו ישיבה מהנה, מענגת ומרעננת תחתם בכל שעות היום.
עצים ירוקי־עד שאינם נשירים ומומלצים לחצר הבית או לגינה הם למשל קטלב מצוי או משונן, אלון מקסיקני או אקליפטוס מאפיר. אלה הם עצים גבוהים וחזקים, עמידים מפני מזיקים ומחלות ונהנים משנות צמיחה רבות.
מומלץ לשתול ביניהם שיחים עמידים ומשגשגים לתוספת הצללה ויופי כמו מורן החורש שפריחתו מרהיבה או מגוון שיחי היביסקוס בשלל צבעים. שיחים אלה יצמחו בקלות ובטבעיות בין העצים ויוסיפו למראה הגינה.

חשוב לזכור שעצי הגינה והשיחים זקוקים לטיפוח ולטיפול, ומומלץ לבדוק אותם אחת לתקופה ולבצע לדוגמא גיזום עצים כדי לשמור עליהם בריאים, חזקים ואיתנים. עצים ותיקים עלולים לסבול מטפילים ומחלות וצריך לטפל בהם בזמן, אחרת הם יסכנו את הסביבה אם חלילה יקרסו. העתקת עצים חולים ממקומם דורשת טיפול נכון, יעיל ומקצועי של גננים המוסמכים לכך. כדי שעצי הגינה שלנו יספקו לנו מקסימום של יופי וצל נדאג להם היטב.

פרגולה מעוצבת ואיכותית במראה טבעי

פרגולות איכותיות הן פרגולות המשלבות בין חומרים מתכתיים כמו אלומיניום ובין חומרים טבעיים כמו עץ. השילוב בין החומרים הללו נותן לפרגולה מראה יפה המעוצב בטבעיות. התקנת פרגולה במראה טבעי בחצר או בגינה לצד העצים או ביניהם תספק הצללה מושלמת ותאפשר ישיבה ארוכה ומענגת בגינה בכל שעה משעות היום.

רשתות צל עדינות במראה טבעי

פריסת רשתות צל עדינות מבד עמיד ואיכותי ובמראה טבעי תאפשר הצללה טובה ונכונה של כל חלקי הגינה שאינם מתאימים להתקנת פרגולה או לנטיעת עצים. עם זאת רשתות הצל יכולות להשתלב היטב בגינה לצד פרגולה בנויה או בין העצים. אין גבול למה שאפשר לעשות עם רשתות הצל. התקנתן פשוטה יחסית ואינה דורשת תכנון רב. אפשר לפרוס רשתות צל מעל בריכת השחייה להגנה מרבית מפני השמש, אפשר לפרוס אותן לאורך שביל הכניסה לבית או בין הפרגולה ובין הבית, ואפשר אף להשתמש בהן כסוכך לפרגולה. כל האפשרויות טובות ויאפשרו לכם ליהנות מאזורים מוצללים רבים בגינה. אפשר להתקין רשתות צל בכמה צבעים ואפשר לחלופין להשתמש רק בצבע אחד לפי הטעם האישי ובהתאם למראה הגינה בכללותו.

הצללת הגינה בטבעיות

גינה מוצלת היטב היא גינה שנעים לשהות בה בכל שעה משעות היום. הצללה טובה היא הצללה טבעית או כזאת המשתמשת במבנים או בחומרים משלימים שתורמים למראה הטבעי והאיכותי שלה. עצי הגינה הגבוהים ירוקי־העד משתלבים היטב עם הפרגולה היפה המעוצבת במראה כפרי וטבעי, וגם עם רשתות הצללה בגוונים טבעיים שמשלימים את מראה הגינה בטבעיות ומספקים צל בהתמדה. גינה שנעים לשהות בה היא גינה מוצלת היטב. ובצל העץ שבחצר הכול מרגיש אחרת. הכול אפשרי.

משתלת מרמלשטיין, מושב גני-טל (5 דק’ מגדרה)
שעות פתיחה שעון קיץ:
ימים ראשון -רביעי: 8:00-18:00
יום חמישי: 8:30-18:00
יום שישי: 8:00-14:30
שבת סגור

ההרשמה מקנה קופון לתבלין חינם מהמשתלה

    סל קניות
    דילוג לתוכן